Powered By Blogger

Monday, January 17, 2011

4th..18 Jan 2011

Jangan pernah kau katakan
Bahawa cintaku terlarang
Kerana tak ada yang tahu
Erti cinta sesungguhnya

Cinta datang dari Tuhan
Yang tak mungkin ku hindarkan
Kerana aku manusia
Yang pastinya mahukan cinta

Kepadamu aku terus terang
Bahawa aku memang masih sayang
Demi kamu aku relakan perpisahan
Hanya kamu yang aku sayang

Bersamamu jiwaku melayang
Demi kamu aku relakan perpisahan
Cinta datang dari Tuhan
Yang tak mungkin ku hindarkan
 
Kerana aku manusia
Yang pastinya mahukan cinta
Cinta datang dari Tuhan
Yang tak mungkin ku hindarkan
Kerana aku manusia
Yang pastinya mahukan cinta

 cinta kpd Tuhan adlh cinta yg plg agung..cinta yg dkurniakan Tuhan juga mmpunyai batas dan hadnya..cinta sesama insan adlh nikmat yg dkurniakan Tuhan lpd mnusia spaya mnusia tahu mghargai nilai ksh syg yg mmg akn hdir dlm diri stiap insan..jd jgn lah mnjdikan cinta yg suci ini sbg alsn utk mnjalinkan hbgn yg x elok atau kata lain djadikan alsn utk mlakukan perkara yg terlarang..mnusia mdh lupa..dsbabkn cinta kpd insan..lupa utk rujuk semula dgn yg mngurniakan rasa cinta itu..so..renung2kanlah

No comments:

Post a Comment