Powered By Blogger

Wednesday, January 19, 2011

6th..20 Jan 2011

jangan pernah kau katakan 
bahwa cintaku terlarang
kerna tak ada yang tahu
erti cinta sesungguhnya
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
cinta datang dari tuhan 
yang tak mungkin ku hindarkan
karna aku manusia
yang pastinya butuh cinta
 
kepadamu aku terus terang
bahwa aku memang masih sayang
demi kamu aku relakan perpisahan

hanya aku yang aku sayang
bersamamu jiwaku melayang
demi kamu aku relakan perpisahan

cinta datang dari tuhan
yang tak mungkin ku hindarkan 
karna aku manusia
yang pastinya butuh cinta

kdgkala sifat terus terang adlh ubat yg pling mujarab dr sifat berdiam diri..sbb berdiam hny lah sifat irg yg penakut n pengecut..smp bila nk simpan sgala perasaan..smp hati tu xkan sembuh..trus terang ni wlupun pahit..ttp akhirnya akn mnjdi suatu bnd yg manis..sebabnye..kita dpt mluahkan ap yg kita rasa..org yg akn mndgrnya jgak perlu mnerima dgn hati yg terbuka..supaya kedua2 akn bhgia..

No comments:

Post a Comment