Powered By Blogger

Sunday, April 10, 2011

AKU INGINKAN!!

apa yg terbuku didalam lubuk hati hny mampu aku luahkan melalui kata2..melalui penulisan..tapi siapa yg mampu mendengarnya..siapa yg mampu utk membantu aku..aku sentiasa berdoa kepada Yang Maha Memahami..hanya Dia yg mampu utk mengembalikan ketenangan dalam hati aku..betul cakpa sorang member aku..dimana silap aku setiap kali aku cuba menjalin kasih..aku tidak meletakkan kesemua kesilapan itu diatas sidia..aku yang SALAH..aku yg SILAP..aku sentiasa terburu2..aku yg xpernah serik untuk mencuba..walaupun aku selalu dikecewakan..dihancurkan secara halus..aku terima..aku redha..ni semua ketentuan dariNya..dugaan dariNya..yg mengajar aku erti kehidupan..tapi x salah utk aku mencintai dan menyayangi seseorang..hati kecil aku berbisik..sampai bila aku akan terus sebegini..dikecewakan..cukuplah kali ini..hati aku hancur..hati aku musnah..aku cuba bangkit utk meneruskan kehidupan..aku hny mampu tersenyum pahit dikala berselisih dengannya..berdua dengannya..aku xnak lihat airmata dia jatuh lagi diatas sikap ego seorang lelaki..let me be your shoulder to you cry on..tp..apa hasilnya..aku diludah..aku dibuang..aku taw sikap sesetengah lelaki yg ego yg inginkan dirinya menjadi yg terbaik dimata wanita..aku x mampu utk mnjadi yg terbaik dimata kamu..aku hanya mampu utk mnjadi diri aku..aku hanya mampu utk menjadi yang baik..aku cuba berubah..mungkin perubahan yg kamu inginkan x pernah menepati kehendak kamu..aku bukan jenis lelaki yang kamu minati..bukan jenis lelaki yg mampu mencairkan hati..aku bukan lelaki yg hipokrit semata2 utk mndapatkan hati kamu..aku adalah aku..aku ingin menjadi diri aku..aku xmmpu utk menapati segala2nya..maafkan aku..aku hanya mahukan secebis rasa sayang dan cinta dari kamu..aku tahu kamu perlukan masa utk memikirkannya..aku akan sentiasa menunggu kamu..aku akan menutup pintu hati aku utk org lain..menyintai x semestinya memiliki..aku faham erti kata tu..tapi bagi aku..setiap cinta yg ikhlas wajar diberikan kepada yg berhak..aku menerima dengan tangan yg terbuka..aku sekarang menjadi takut utk menyimpan rasa kasih dan sayang pd org lain..aku takut utk diHANCURkan lagi..aku takut utk diKECEWAkan lagi..aku harap kamu mendengar luahan hati aku ini..sahabat aku pernah bercakap..mencari cinta dan kasih umpama mencari benih dicelahan pohon berduri..walaupun luka berdarah kita akan terus mencari..ya Allah..jika benar dia adalah jodohku..Kau hampirkan lah kepada ku..dan jika dia bukan milikku..Kau kurniakanlah dia insan yg mmpu menjaga hati nya sebagaimana aku cuba menjaga hati dia..

1 comment:

  1. sabar k...cinta x sepertinya memiliki..melepaskannya kadang2 adalah perlu..huhu

    ReplyDelete