Powered By Blogger

Friday, April 22, 2011

AWAK.......

Buat insan yang bernama awak...

Awak tahu tak...

saya tak pernah lupakan awk...

Dan....

Bohong lah kalau saya kata saya x  pernah rindukan awk...

Bohonglah kalau saya kata saya x pernah sayangkan awk....

Bohonglah kalau saya kata saya x pernah cintakan awk....

Tapi saya harus sedar antara kita sudah tiada apa2 lagi...

Awak bukan lagi milik saya...

Sejauh mana sekalipun saya mengharap...

Semuanya tak akan pernah kembali seperti dulu...

Mahu tak mahu kehidupan ini harus di teruskan...

Kerana saya masih punya keluarga..rakan2...

Dan mereka yg masih lagi menyayangi diri ini...

Pesan saya cintailah dirinya...

Seperti mana saya pernah mencintai awak...

Sayangilah dirinya seperti mana....

Saya pernah menyayangi awak...

Jagalah dirinya seperti mana

 Saya  pernah menjaga diri awak..

Suatu ketika dulu...

Jangan pernah sakitI hatinya...

Jangan pernah khianti cintanya...

Dan jangan sesekali tinggalkan orang yang awak cinta

Untuk orang yang awak sayang....

Jika ada kekurangan pada diri si dia..

Jadikan lah kekurangan itu sebagai kelebihan

Yang tidak pernah ada pada orang lain....

Angggap lah bercinta dan berkongsi kasih sayang denganya...

Ialah peluang kedua untuk menjadi kekasih yang lebih baik...

Malah jika benar cinta awak  itu kepadanya...

Maka berdoa lah semoga  ia menjadi kekasih halal awak....

Agar cinta awak dan dia ..

Terus di redhai  allah di dunia dan di akhirat...

Mungkin si dia bukan yang pertama bagi awak...

Tapi biarlah si dia yang terakhir buat awak...

Ingat jangan di cari lagi cinta yang Telah tersedia ada...

Tapi jaga lah ia...

Kerana sedalam mana pun cinta itu...

Akan hilang kalau tak di jaga...

Seperti mana ianya terjadi

Di antara saya dan awak...

Sesungguhnya cinta semalam lah...

Yang menjadikan siapa diri kita pada hari ini.....

Doa saya sentiasa mengiringi kebahagiaan awak dan dia..

Semoga saya juga akan dapat kebahagiaan yang sama suatu hari

nanti... amin...."

1 comment: