Saturday, April 2, 2011

BETUL KE MACAM NI?


• Awak berhak dapat yang lebih baik dari saya...maksudnye (aku boleh dapat orang lebih baik dari kau ! berambussss !)

• Kita ni banyak perbezaannya...maksudnye (ko ni membosankan aku laa, berambusss la aku buat lawak pun kau tak pernah gelak kan !! bodoh)

• Awak memang tak pernah faham saya...maksudnye (aku benci kauuuuu, menyampah betul !)

• Saya tak bersedia lagi la untuk semua ni...maksudnye (aku bersedia nak lari dari kauuu,jahanam !)

• Saya sayang awak,tapi macam kawan je...maksudnye (aku tak berminat la dengan kau, cermin diri kau dulu okay !)

• Saya perlukan ruang untuk diri sendiri...maksudnye (aku nak blah jauh jauh dari kau, paham tak !)

• Saya nak tumpukan pada kerja saya dulu...maksudnye (aku sebenarnye ade hati kat sorang mamat ni kat tempat kerja aku...hik hik hik)

• Saya harap hubungan kita ni menjadi,tapi...maksudnye (kenapa la aku kena cakap benda ni lagi dengan kau, bahalol !)

• Saya tak mampu bersama awak lagi...maksudnye (kau ni memang teruk lah, aku da tak sanggup daaa)

• Antara kita, kita punya matlamat hidup ni berbeza...maksudnye (kau boleh jalan lah dengan falsafah hidup kau tu ok,aku dah letih !)

• Saya terlampau menyanyangi awak, sehingga saya takut kehilangan awak...maksudnye (aku memang tak sayang kau langsung, dah lama mati dah rasa sayang tu, ngokk !)

3 comments: